niedziela, 19 czerwca 2016

Chleb z kaszy – Moc Wartości

Cały czas szukałam dla siebie chleba idealnego! Znalazłam coś absolutnie powalającego. Zacznę od tego, że zawsze miałam problemy z chlebami pełnoziarnistymi, a to za dużo nasion, a to za dużo mąki. Dziś przedstawiam Wam coś absolutnie wyjątkowego – chleb z kaszy – Moc Wartości – chleb bez grama mąki. Wystarczy 2 godziny przed przygotowaniem namoczyć kaszę gryczaną niepaloną, aby w ekspresowym tempie przygotować to cudo. Jestem pewna, że przypadnie Wam do smaku 


Pokochaj olej rzepakowy:

Olej rzepakowy pod względem składu i proporcji kwasów tłuszczowych wypada spośród całej gamy dostępnych olejów roślinnych najkorzystniej w odniesieniu do zaleceń żywieniowych. Olej rzepakowy to przede wszystkim bogate źródło wielonienasyconych kwasów omega-3 oraz idealna z punktu widzenia żywieniowego proporcja między kwasami omega-6 a omega-3, wynosząca 2:1. Do tego ma jeszcze dobre właściwości wypiekowe. Dlatego nie żaden inny, ale właśnie ten olej stosuję do mojego Chleba z kaszy.


tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj