EBOOK

sobota, 23 czerwca 2012

Tort dla dziewczynki

Dzisiaj przedstawiam Wam nową odsłonę tortu tęczowego, który jest już na blogu. Ciasto powstało na urodziny dziewczynki która widziała go na przyjęciu u moich bratanic. Tort piekłam w foremce silkonowej co ułatwiło bardzo pracę, a ponieważ dysponuję tylko jej jednym egzemplarzem każdy blat piekł się osobno. Ciasto ozdobione jest M&M oraz Skitels, wykończyłam je kolorowymi cukrowymi pisakami. 
Jak Wam się podoba?















PRZEPIS ZNAJDZIECIE TUTAJ.




Pozdrawiam:)

37 komentarzy:

  1. Piękny jest! Śliczna ta dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie tknęłabym tylu sztuczności w jednym torcie, a jeszcze karmić tym dzieci! Te tęczowe torty to istny koszmar, dlaczego nie można pozostać przy tradycyjnych, czekoladowych, waniliowych, kokosowych? Wystarczyłoby je udekorować kulkami rafaello, ferrero rocher czy wymyślnie poukładanymi owocami i wyeliminowałoby się przynajmniej te sztuczne barwniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga jeżeli dziecko raz w roku ma ochotę i mogę spełnić jego marzenie to myślę, że nie ma w tym nic złego. Oczywiście nie pochwalam stosowania sztucznych barwników. Jednak zachwyt i radość na buzi dziecka jest magicznym zjawiskiem:)
      Gorąco pozdrawiam

      Usuń
  3. śliczny. zapraszam do wystawienie go w konkursie słodkości, który właśnie trwa na moim blogu. Na zwycięzcę czeka wspaniała nagroda. Zapraszam:)
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2012/06/sodki-konkurs-pometek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prześlicznie :)

    A ponieważ w dzisiejszych czasach nawet oddychanie jest niezdrowe nie sądzę, żeby tęczowy tort komukolwiek zaszkodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy! Nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, jaki dopracowany w każdym detalu! Moim zdaniem nie tylko dziecko by się z niego ucieszyło, ale dorosły również :)

    Z sobotnimi pozdrowieniami,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest prześliczny, też bym taki chciała, nie koniecznie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda pięknie, sama bym taki chciała na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się postarałaś :) jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!!! A widok buzi malego dziecka bezcenny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, kolorowy torcik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny tort, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy tort :D za niedługo sama będę piekła dla mojego dwuletniego huraganu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tymi kolorami, od razu buzia się uśmiecha! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort wyszedł przepięknie!!!Mam tylko pytanko-widzę,że cukierki ułozyłaś na krem/śmietanę-nie puszczały barwników?
    Pozdrawiam i kolejnych spektakularnych kulinarnych sukcesów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      cieszę się bardzo że tort się udał!:)
      tak cukierki z czasem pozostawiały barwnik ale ja zrobiłam go na 30 min przed podaniem. Można tez dać cukierki Skitels one mniej puszczają:)
      zapraszam po inne przepisy i dziękuję za skorzystanie z tego:)
      gorąco pozdrawiam

      Usuń
  17. Podpatrzyłam pomysł na ozdobienie torcika i tak ozdobiłam "tęczę" dla mojego dziecka.Zrobiłam go jednak z kolorowych biszkoptów.Jest delikatny i naprawdę smaczniutki.
    No cóż....ja też nie jestem fanką barwników...ale raz w roku uszczęśliwić dziecko to nie jest aż taka tragedia ;) Dzieci na całym świecie zajadają się kolorowymi cukierkami,więc tak naprawdę nie róbmy tragedii...
    A radość dziecka jest bezcenna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Inne zastosowanie lentilek:)
    http://www.inthefrogkitchen.blogspot.com/2013/03/biedroneczka-dla-haneczki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda cudownie. Właśnie robię taki na urodziny córki jutro. Ale zastanawiam się, czy te kolorowe drażetki nie zafarbują białej masy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. należy je posmarować masłem od strony gdzie stykają się z kremem

      Usuń

drukuj