niedziela, 24 czerwca 2012

ogrodowa rewolucja! FILM

Dzisiaj przedstawiam Wam moja ogrodową rewolucję! Piosenka którą słychać w tle filmu w 100% odzwierciedla mój charakter:) W moim ogrodzie ciągle bym coś przekopywała, dosadzała, tworzyła rabaty. Wszystko przede mną:).  Jednak mój mąż jako "główny wykonawca" prac ziemnych nie jest pocieszony ilością moich pomysłów. No ale teraz - na moja ostatnia koncepcję  i wspólne wykonanie patrzy z dumą. Sama powoli widzę, że złapał "ogrodowego bakcyla". Nikt tak nie kosi trawy jak on:) A piękny trawnik jest ozdoba naszego domu - oczywiście najlepiej prezentuje się o zmroku kiedy nie widać chwastów:)  
Ostatnio stwierdziłam, że muszę doprowadzić ogród do stanu w którym będziemy mogli go podziwiać, a nie tylko plewić, kosić i podlewać:) Dodam, że co roku kupujemy sobie jakieś rośliny na pamiątkę rocznicy ślubu - wierzby Hakuro - to nasza pierwsza rocznica. Zobaczcie nasze dzieło.










Niezła robota:)

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Jaki duży i piękny ogród! Z taką rabatką to rzeczywiście mieliście mnóstwo pracy, ale warto było, bo wygląda jak z jakiegoś ogrodniczego katalogu :)

    Miłej niedzieli,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny ogród! Zazdroszczę powierzchni i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmobilizowałaś mnie do prac ogrodowych. Porzucam blogowanie i idę działać!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj