środa, 20 czerwca 2012

Mam bzika na punkcie!!!

Tak!!! Dokładnie mam bzika na punkcie biżuterii z zawieszkami pewnej firmy:) Jak odwiedzam takie sklepy nie mogę wyjść z pustymi rękami! W ogóle nie jestem wstanie  wyjść!!! (bardzo to denerwuje mojego męża,  ale chyba jeszcze bardziej niezdecydowanie jakie mnie ogarnia podczas zakupów.)
Uwielbiam moje bransoletki, kolczyki, sznureczki . Są dla mnie wyjątkowe, wiele z nich dostałam od bliskich mi osób i mają specjalne dedykacje. Każda z nich jest dla mnie niepowtarzalna. Według mnie to idealny pomysł na prezent - już kilka osób obdarowałam taką biżuterią i każdej się podobała. Fajnie, że mają swój indywidualny charakter i że można dostosowywać je do panującej w danej chwili mody poprzez wymianę sznureczków. U mnie obecnie rządzą pastelowe kolory. Zobaczcie moją kolekcję:)
















 w podróży na Korfu:)




Pozdrawiam gorąco:)

25 komentarzy:

  1. Oooo! Ja też uwielbiam Lilou i zawsze jestem przeszczęśliwa jak ktoś mi taką sprezentuje :) Sama również często je kupuję na prezenty dla bliskich i zawsze spotyka się to z ich zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, zwłaszcza ta z dziewczynką. Bardzo mi się podobają ich pierścionki z koniczynką. Idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię! Doczekałam się ostatnio pierwszego kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę że jest ktoś kto podziela mojego "bzika":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je bardzo lubię :)
    Twoje pastelowe są śliczne, bardzo letnie, może też sobie kupię podobną na lato :)

    Serdeczne pozdrowienia,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też kocham Lilou! Narazie mam dwie, obie podarowane przez bliską mi osobę. Zawsze w MCh śledziłam każdy ruch Twoich rąk, aby wychwycić co tym razem masz na sobie! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są faktycznie ... ja mam już zamówioną od Gwiazdora :)nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o takiej hehe ale mąż jakoś sie obija :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria :) ja znalazłam konika i od razu pomyślałam o pani : http://www.lilou.pl/pl/nowosci#2

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! też mam bzika na punkcie Lilou! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ciągle oglądam, oglądam i zakochuję się coraz bardziej - może w końcu dojrzeję do pierwszego zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Moja mama też ma bzika na ich punkcie. Przy każdej okazji kupujemy jej coś z kolekcji Lilou :) Sam też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka i ciągle chcę więcej. Piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też je uwielbiam, mam ich chyba z dziesięć. Każde z nich oznacza inny moment w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam :) widzę, że (chyba) wszystkie Lilou ma Pani pozłacane, czy nie ma Pani z nimi problemu przez to? bo niestety moje się już przecierają a mają dopiero parę miesięcy :( btw. zaczęłam je kompletować odkąd dostrzegłam je u Pani podczas programu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam wszystkie pozłacane i szczerze nic mi się z nimi nie dzieję, a noszę je prawie codziennie. Jeżeli masz jeszcze paragon reklamuj. Wiem że niektórym się to zdarzało a firma uznawała takie reklamacje.
      Proszę pisz mi po imieniu:)
      ps. ja tez sobie pozwoliłam:)

      Usuń
  17. Z miłości do Lilou...podzielam fascynację produktami tej firmy ;)) a z okazji Walentynek, dostałam nową :)) ale piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń

drukuj