czwartek, 14 czerwca 2012

Mój ziołowy ogródek

Tak jak pisałam w poście "niezłe ziółko" gdzie zamieściłam zdjęcia inspirujące mnie do stworzenia swojego własnego zielnika dzisiaj chcę zaprezentować wam moje dzieło.
Moje roślinki rosną w "klimatycznych" aluminiowych wiadrach, można je łatwo przenosić i fajnie ożywiają inne rośliny na tarasie. W mojej hodowli znajduje się: bazylia cytrynowa - ma przepiękny zapach, oregano, tymianek, rozmaryn, majeranek i melisa. Już niejednokrotnie wzbogaciły smak moich potraw.
 Planuję powiększyć z czasem mój zielnik o inne odmiany bazylii oraz inne zioła. Jak wam się podoba?












14 komentarzy:

  1. Ja w doniczkach mam melisę, bazylię, oregano i pietruszkę. Niestety pietruszkę zaatakowały mszyce, nie wiem czy coś z niej będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł:) Bardzo mi się podobają takie wiadra:) Maja w sobie klimacik jaki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zioła też rosną w aluminiowych wiaderkach tyle, że sporo mniejszych, bo jednak nie dysponuję ogrodem i muszę wszystkie roślinki pomieścić w kuchni:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, fajny pomysł z tymi wiaderkami, ja mam u siebie w ogródku albo zwykłych doniczkach różne zioła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała zielarnia, uwielbiam ziółka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna hodowla :) U mnie balkon w tym roku również aromatycznie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały jest ten ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł jest świetny! Bardzo mi się podoba! Niestety, u mnie ze względu na psiaka nie przejdzie. Chyba, że wiaderka postawiłabym gdzieś wysoko :) Mam za to fajną białą ceramiczną donicę w nowoczesnym stylu, której się upadło ;) i zamierzam w nią upchnąć jakieś kwiaty sezonowe, a pies niech robi co chce ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie kobiece i wszechstronne blogi jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Skad masz ten wiklinowy niski plotek (opaske) przy tarasie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie wyglądają te zioła!
    Jednak ja mam prośbę o radę jak zasadzić takie zioła w kuchni, małej, wilgotnej i gorącej zarazem?
    Te co posadziłam ostatnio niestety nie przetrwały i wkradła się w nie pleśń...
    Proszę o rady od A do Z bo nie jestem w tym doświadczona, a marzy mi się mięta i inne zioła w kuchni, a nie znam się na tym zupełnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga użyj kermazytu. On doskonale trzyma wilgoć i odpowiada za gospodarkę wodna:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj