czwartek, 9 maja 2013

Ciasto z żółtek

W weekend majowy moja kuchnia była wielka cukiernią. Powstały cudowne bezy, serniki i piękny tort komunijny. Niestety z powodu braku czasu nie dałam rady zrobić zdjęć. Po wypiekach zostało mi 15 żółtek więc aby dobrze i szybko je spożytkować powstało pyszne ciasto. Mój mąż powiedział dosłownie "to takie 100% ciasta". Przepis na pewno będzie na stale w mojej kuchni.

Zapraszam po przepis TUTAJ

ciasto z żółtek

Cały przepis dostępny na serwisie www.kingaparuzel.pl

4 komentarze:

  1. świetna sprawa, kiedy mam żółtek za wiele.
    a często mi się to zdarza. ciągła jajecznica ze zwiększoną ilością żółtek jest już po prostu nudna :]
    i jak pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze nadmiar białek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia a jaki tort robiłaś na komunię?:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj