pi膮tek, 14 lipca 2017

Lekkie ciasto z owocami 馃崜馃崒馃崼

Kiedy mam du偶o obowi膮zk贸w i ci臋偶kich my艣li k艂臋bi膮cych si臋 w g艂owie, uspokojenie znajduj臋 w kuchni i w stajni przy moich koniach. Nie zawsze wszystko uk艂ada si臋 po mojej my艣li, nie zawsze wie o tym 艣wiat. Mam to szcz臋艣cie, 偶e ka偶de rozczarowanie lud藕mi, sytuacj膮 czy rzecz膮 szybko zamieniam w bonusy. Nie mog臋 sobie powiedzie膰, 偶e „co艣” straci艂am, 偶e odnios艂am „pora偶k臋” gdy偶 za ka偶dym razem zyskuj臋 jeszcze wi臋cej. Niczego nie 偶a艂uj臋, kolekcjonuj臋 do艣wiadczenia, jestem optymistk膮, cho膰 czasami p艂acz臋. Najwa偶niejsze to nie poddawa膰, walczy膰, szuka膰 i wierzy膰. Los zawsze jest po naszej stronie, nale偶y tylko z nim nie dyskutowa膰, a da膰 mu si臋 wykaza膰 

Ostatnio moje posty s膮 bardzo emocjonalne -no c贸偶 – taki czas. Przychodz臋 jednak te偶 dzi艣 do Was z genialnym ciastem z minimaln膮 ilo艣ci膮 cukru, odrobin膮 t艂uszczu i mn贸stwem owoc贸w. Proste, szybkie i mega puszyste. Mo偶ecie u偶y膰 dowolnych owoc贸w 艣wie偶ych i mro偶onych – ja poszala艂am z malinami.

Oczywi艣cie dajcie zna膰 czy Wam si臋 uda艂o i czy smakowa艂o?


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

drukuj