poniedziałek, 9 stycznia 2012

Sałatka z avocado i czerwonym pieprzem

Dzisiaj propozycja, która została przywieziona przez moja siostrę z podróży z Tajlandii.
Sałatka z avocado z czerwonym pieprzem - bardzo dobra z pysznym dresingiem słodko-kwaśnym na bazie białego octu balsamicznego
Naprawdę polecam.


Składniki:
- rukola
- avocado
- pomidorki koktajlowe
- parmezan
- czerwony pieprz

Dressing:
- biały ocet balsamiczny (koniecznie biały - tu tkwi sekret)
- miód
- oliwa z oliwek



Na talerzu umieści rukolę kawałki avocado i pomidorki.
Przygotować dressing wg uznania: ja dałam na 4 osoby: łyżkę miodu, 5 łyżek oliwy i 2 łyżki octu
Polać sałatę i oprószyć parmezanem i czerwonym pieprzem.

Jakie to proste:)))
 Sałatka może mieć kilka wersji. Można dodać krewetki lub pomidorki z mozzarellą. Zachęcam do wypróbowania sosu - ma bardzo dobry smak - słodko-kwaśny..




 Smacznego:)

9 komentarzy:

  1. Super fajna propozycja na mój aktualny czas "dietkowania":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego połączenia:) Musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka fajna propozycja podania avocado - uwielbiam je, za każdym razem kiedy mam je w jakimś swoim daniu, czuję, że dałam rodzince zastrzyk zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wymyśliłaś, piękny kontrast, cudowne zdjęcia! Aż ma się ochotę wyciągnąć z ekranu trochę tej sałatki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwono-zielona:) Bardzo apetyczna sałatka

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolorowe, pełne świeżości sałatki... a jeszcze dodatek parmezanu... pycha :) pozdrawiams erdecznie

    OdpowiedzUsuń

drukuj