piątek, 13 grudnia 2013

Bardzo odchudzony piernik :)

Coraz bliżej nam do Nowego Roku, nie mówiąc już o Świętach. Przeglądając ostatnio ubiegłoroczne posty trafiłam na post„To będzie rok”. Pisałam w nim o moich marzeniach, celach i postanowieniach. W sumie dokładniej opiszę Wam pod koniec roku co udało mi się w 2013 zrobić i z czego wywiązać Bardzo dobre okazało się spisanie tego na tym blogu. Wracając do tematu, pisałam o tym, że chciałabym pozbyć się kilku kg, założyłam też zakładkę „dieta ze smakiem” i chcąc w pełni usatysfakcjonowana zamknąć ten rok tkwię w moim postanowieniu i rozpieszczam siebie „odchudzonymi” przepisami. Wpadłam na pomysł aby nie męczyć się podczas Świąt (odmawianiem sobie pyszności) i mój ukochany piernik zastąpić nieco zdrowszą formą. Powiem Wam, że moim zdaniem jest doskonały. Korzenny, miodowy i co najważniejsze ekspresowy


piernikSmacznego:)

4 komentarze:

  1. Wygląda mega apetycznie :)
    Chyba muszę spróbować swoich sił :)
    Strasznie się cieszę, że trafiłam na Twój blog!
    Trzymałam kciuki za Ciebie jak byłaś w programie Masterchef..
    BUZIAK :* i zapraszam nieśmiało do siebie: decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej w przepisie podoba mi się to bogactwo orzechów, migdałów i pestek
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

drukuj