czwartek, 24 kwietnia 2014

OlympMus czyli słodki mus z avocado

Ostatni deser Bezove Love jak i dzisiejszy OlympMUS stworzyłam na potrzeby reklamy prasowej o jaką poprosiła mniemarka Olympus. Dzisiejszy przepis ma premierę w majowym wydaniu magazynu Kuchnia i zdradza sekrety udanego zdjęcia. Pochwalę się Wam, że spełniło się moje kolejne marzenie zawsze chciałam ujrzeć swój przepis w gazecie:) – warto było poczekać:)
Deser który polecam jest świetny bo przygotowanie zajmuje niecałe 5 minut, jest zdrowy i ma bardzo pozytywny zielony kolor. Poniżej przedstawiam reklamę z gazety i przepis wraz ze zdjęciami z tej sesji wykonanymi aparatem OM-D E-M5.
Zapraszam:)


avocodo musSmacznego:)

1 komentarz:

  1. Witam, kiedyś znalazłam u Ciebie przepis na jajka gotowane z selerem naciowym, ale teraz nie mogę znaleźć możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń

drukuj