wtorek, 4 listopada 2014

Zupa z pieczonych batatów

Uwielbiam zupy - zresztą to wiecie:) Już w niedzielę ruszył mój program Z.U.P.A 2 na kanale Kuchnia+. Zapraszam Was w każdą niedzielę o 17.15 będzie mi miło Was spotkać i podzielić się zupełnie nowymi przepisami, których nie ma na blogu. Zdecydowanie moimi faworytami są zupy kremy z pieczonych warzyw. Mam dla Was mój nowy wynalazek, który co prawda nie wygrał "smacznej bitwy" (dla osób, które nie wiedzą o co chodzi - odsyłam na moją stronę FB) ale musiał się znaleźć wśródwyróżnionych przepisów - to zupa krem z pieczonych batatów z avokado. Kiedy widzę w sklepie bataty zawsze znajdują się w moim koszyku. Te warzywa są cudowne. Niskokaloryczne, zdrowe, o wyjątkowym smaku. Po takim posiłku jestem długo syta i szczęśliwa bo lubię dobrze zjeść :)

Post użytkownika Kinga Paruzel.

1 komentarz:

drukuj