piątek, 4 grudnia 2015

DeseroDrink czyli smak Świąt w szklance

Tak jest co roku! Jestem już po kolacji wigilijnej, po odpakowaniu prezentów. Wszyscy w domu zasiadamy w głębokich fotelach aby świętować dalej. Dopiero wtedy odpuszczają wszystkie nerwy które cały czas dręczą nasze myśli: czy wszystko smakuje, czy nic się nie przypali, czy nie zapomniałam o czymś?
Kiedy byłam mała wraz siostrą grałyśmy kolędy na pianinie, układaliśmy z rodzicami Scrabble – teraz też tak jest jednak jest nas więcej są teściowie, ja, siostra i brat z rodzinami, moja Mama. Kiedy emocje opadają zaczyna się „słodka pora” – każdy rozkoszuje się piernikami, makówkami, truflami. Ja do zestawu w tym roku dodam DeseroDrink – fajny pomysł dla dorosłych. To krem na bazie pierników, skórki pomarańczowej, gorzkiej czekolady zalany likierem. Koniecznie zobaczcie przepis!

baileys

1 komentarz:

drukuj