piątek, 22 stycznia 2016

Najlepsza owsianka karaibska

W zimowe dni owsianka to moje ulubione danie. W mojej książce zdradzam sekret jak przygotować owsiankę idealną. W tym poście zdradzę czym ją wzbogacić aby smakowała niezwykle – egzotycznie. Nazwałam ją karaibską ponieważ zapachem przypomina mi moje ostatnie wakacje. Pełna smaku kokosa i limonki. Karmelizowane banany w zdecydowanie zdrowszej wersji są genialnym dodatkiem. Zresztą zobaczcie te zdjęcia, aż chce się ją mieć w ustach.
Mam też dla Was informację już wkrótce tj. od 25 stycznia moja reedycja książki „Nie…zwykła kuchnia więcej smaków” dostępna będzie w sklepach Biedronka za 27,99 zł. Opłaca się nie tylko dla ceny ale dla przepisów których na blogu nie znajdziecie, a jest ich tam ponad 100 zupełnie nowych i zdrowych.

Po przepis zapraszam TUTAJ lub kliknij na zdjęcie.
porridge

3 komentarze:

drukuj