środa, 6 kwietnia 2016

FIT Słodkości - o czym jest moja najnowsza książka - ZOBACZ


Jeśli masz marzenia spełniaj je! Ja tak robię i spełniłam kolejne.

Przedstawiam Wam "FIT SŁODKOŚCI" - moją najnowszą książkę bogatą w zdrowe i pyszne słodkie przepisy. Dla mnie jest ona wyjątkowa, maksymalnie dopieszczona, pięknie wydana i przede wszystkim bogata w cudowne, zupełnie nowe przepisy. Zobaczcie jak wygląda w środku!


Podzieliłam ją na 4 rozdziały:
  1. Batony, muffinki i ciastka
  2. Ciasta, chlebki i torty
  3. Desery, lody i słodkie śniadania
  4. Kremy, musy i inne dodatki

Jest też poradnik w którym opisuję jak zastępować różne rodzaje mąk, jak stworzyć swoją mieszankę bezglutenową. Podaję zamienniki dla jajek, nabiału i tłuszczu.

Każdy przepis opatrzony jest zdjęciem, dowiecie się jaki jest czas potrzebny na przygotowanie, czas całkowity i ile ma porcji. Ponad to oznaczenia z których dowiecie się czy nie zawiera cukru, tłuszczu, glutenu, laktozy, jajek, orzechów lub jest przepisem wegańskim.

Zobaczcie namiastkę tego co jest w książce



KOCHANI! a tak polecam tą książkę na ostatniej stronie :)

Wszyscy uwielbiają słodkości, jednak nie wszyscy mogą po nie sięgać bezkarnie. „Fit słodkości” to książka z przepisami – dosłownie dla każdego – na pyszne wypieki i desery. To słodycze z korzyścią dla naszego ciała: diabelsko pyszne i anielsko zdrowe. Udowadniam, że nie należy rezygnować z „ciastka”, aby świetnie się czuć i wyglądać, a co najważniejsze, można je bardzo łatwo zrobić samodzielnie. Napisałam tę książkę na podstawie mojej walki o idealną sylwetkę, moich pasji, jakimi są wypieki, desery i fotografia, oraz moich poszukiwań zdrowego stylu życia. Każdy przepis został skosztowany i zaakceptowany przez osoby, które nadzwyczaj cenią sobie smak, więc zapewniam, że się nie zawiedziesz. Poradnik wskaże, jak zamienić dany składnik, do czego najlepiej pasuje. Ikony alergenów pod przepisem ułatwią wyszukiwanie słodkości bez glutenu, laktozy, jajek, tłuszczu, cukru, wegańskie itd. Pokażę Ci również, jak przygotować zdrową bitą śmietanę, kolorowe posypki do dekoracji tortu, pyszne kremy i wiele innych smacznych dodatków.

Nie wyobrażam sobie dnia bez słodkości, imprezy bez tortu, lata bez lodów czy świąt bez piernika, dlatego przygotowałam receptury, z których można korzystać przez cały rok.
Od dziś słodycze mogą być częścią zdrowej diety, a nie pokusą.

Już 27 kwietnia pojawi się na półach księgarni w Polsce. Teraz można zamówić ją w przedsprzedaży na stronie empik.com.

Ten czas jest dla mnie wyjątkowy i dziękuję Wam że jesteście w nim ze mną :*

W książce znalazła się również niespodzianka dla każdego z Was!

Dziękuję:*

Słodkiego, zdrowego życia!
Kinga :*

3 komentarze:

  1. Kinga jesteś nie samowitą osóbką z wielką pasją, podziwiam cały czas. Pięknie wyglądasz a z przepisów będę z pewnością korzystała. Słodkości to rozkosz dla podniebienia. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na FB Galeria Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego!!!!Teraz tylko pozostaje mi czekać do 27 kwietnia...

    OdpowiedzUsuń

drukuj