czwartek, 29 września 2016

Burrito z wieprzowiną i warzywami


Dni mijają tak szybko jak pojawiła się jesień. Każdy dzień spędzam albo przed komputerem albo przed aparatem, gotując lub podróżując. Cieszę się z każdej minuty którą daje mi moja praca. Wiem, że nie zmieniłabym nic w moim życiu. Wszystko co się dzieje zawsze zależne jest od nas. To my musimy zmienić nastawienie do sytuacji, ludzi lub rzeczy bo to my jesteśmy odpowiedzialni za każdą z tych relacji. Dopiero kiedy to zrozumiałam zaczęłam inaczej postrzegać świat. Teraz mam w sobie więcej zrozumienia, cierpliwości, spokoju, akceptacji i tolerancji.

Kochani powtarzam bardzo oklepane słowa: „KARMA WRACA” – częstujcie dobrem wszystkich.

Dziś mam dla Was przepis na ekspresową przekąskę, lekki obiad lub po prostu kolację. Burrito z wieprzowiną i warzywami – prawdziwe rożki szczęścia – ekspresowe i pyszne. Można użyć dowolnych, ulubionych warzyw. Spróbujcie wersji z wołowiną, rybą lub krewetkami. Po prostu podzielcie się dobrem!


tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj