czwartek, 1 grudnia 2016

Chlebek MOCY z komosy ryżowej

Kiedy pokazałam Wam na moim Instargam Stories eksperyment dotyczący tego chlebka wywołam wielkie poruszenie. Uwielbiam jak tak reagujecie i domagacie się przepisu. Ta receptura nie dawała mi spać. Chodziła za mną od kiedy zrobiłam chleb z kaszy gryczanej – chciałam spróbować z innym ziarnem i do tego celu wybrałam Quinoe czyli komosę ryżową. To był idealny wybór. Chlebek jest wilgotny, ma cudowny orzechowy smak i wyjątkową teksturę. Ważne jest aby całości tak dokładnie nie miksować niech gdzieniegdzie przedzierają się całe ziarna komosy. Cudownie smakuje podprażony na patelni, podany z guacamole.
Przepis ten nadaje się dla vegan, osób na diecie bezglutenowej. Nie zawiera jajek i orzechów.
Ziarna komosy zawierają dużo wysokiej jakości białka roślinnego, komplet aminokwasów, ułatwiają przyswajanie się wapnia. Są źródłem metioniny – aminokwasu, który poprawia wygląd włosów, skóry i paznokci. Ponad to obniżają poziom cholesterolu, wspomagają pracę układu krążenia, zmniejszają ryzyko miażdżycy i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Tyle wartości w tym chlebku MOCY – spróbujcie sami!


tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj