czwartek, 24 maja 2012

Kiełbaski w ogniu

Dzisiaj ulubione danie ciepłych męskich dni:) Kiełbaski z ogniska! Nie trzeba tu chyba wiele pisać!
Smacznego:)


Składniki:
kiełbaski na grilla (ja użyłam Morliny) - ilość według uznania
przyprawa do grilla
olej
cebula

Przygotowanie:
1. Kiełbaski nacinamy lub nie jak wolimy
2. Obtaczamy w oleju i przyprawach, dodajemy cebulę grubo pokrojoną i odstawiamy na godzinę lub od razu....
3. ....Nakłuwamy na patyczki i nad ognisko:) lub na grilla

Oczywiście ogień to ulubiona zabawa mojego małżonka!!! Zobaczcie co przygotował:)














Smacznego:)

6 komentarzy:

  1. Całe wieki nie byłam na ognisku. Uwielbiam przesiadywać do późna w doborowym towarzystwie piekąc chleb i kiełbaski. No i na koniec to, co najlepsze- ziemniaczki z ogniska;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale ognicho. Uwielbiam kiełbaski z ognicha - najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robimy ogniska, kiełbaski sobie opiekamy, ale teraz zanęciło mi się nabyć kociołek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie są najlepsze. Cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku nawet nie wiesz jak wielkiej ochoty nabrałam na kiełbaskę z grilla!

    OdpowiedzUsuń

drukuj