piątek, 13 września 2013

Sałatka z grillowanymi warzywami, kurczakiem i makaronem

Kochani ostatni tydzień był niesamowity. Bardzo dużo się działo, zresztą o wszystkim informowałam na bieżąco na moim profilu FB. Po premierze ebooka „Ale to były wakacje” znowu odczuwam spokój. Kolejny plan wykonany jednak ja już nie potrafię żyć bez tej „adrenalinki”.Czy wszystko się uda, bark czasu na cokolwiek, praca po nocach i tak wymyśliłam zupełnie coś nowego! Uwielbiam mieć plany i je realizować, wtedy czuję, że żyję! Kochani czekajcie cierpliwie już za niecałe 2 miesiące zaskoczę Was czymś! Obiecuję!!!
Aby mieć dużo siły na spełnianie marzeń zmieniałam swoją dietę. Bardzo mi ciężko ale wyeliminowałam ukochane ciasteczka, czekoladki, deserki i postawiłam na warzywa. Kochani 3majcie kciuki to na razie 4 dzień ale walczę!!! Dziś polecam zdrową sałatkę z grillowanymi warzywami, kurczakiem i makaronem. Takie dania jem po treningu i czuję się po nich doskonale:) Najważniejsze dla mnie jest to aby było smacznie!

sałatka
Smacznego:)

5 komentarzy:

  1. Ależ to cudownie wygląda! Można prosić z dostawą do domu?
    Zapraszam
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna sałatka:)
    Blog cudowny, dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie ;) wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń

drukuj