pi膮tek, 19 stycznia 2018

Pyszne ciasteczka owsiane 馃崻

Nowy  rok ruszy艂 z kopyta! Nawet nie da艂 chwili na lekkie, zimowe rozlu藕nienie. Mo偶e i dobrze :)  - zawsze powtarzam, 偶e lepiej jak jest praca, ni偶 jej nie ma! Ca艂e dnie sp臋dzam albo w drodze, albo przed komputerem, a kiedy znajd臋 chwil臋 -  ruszam do kuchni i gotuj臋.

Ka偶da wolna sekunda to czas na nowe plany. I tak pomi臋dzy jedn膮 podr贸偶膮 a przepisem postanowi艂am, 偶e blog nieco b臋dzie si臋 zmienia艂. Nie martwcie si臋! Przepisy nadal b臋d膮 stanowi艂y jego zdecydowan膮 wi臋kszo艣膰. Chc臋 wprowadzi膰 seri臋 post贸w tzw. "prozdrowotnych" - roboczo przez mnie tak nazwanych :). B臋d臋 w nich przedstawia膰 produkty, kt贸re maj膮 znaczenie w diecie, podejm臋 si臋 tematu opisywania walor贸w 偶ywno艣ci prozdrowotnej, opisywa膰 b臋d臋 badania, kt贸rym si臋 podda艂am itd. Musicie wiedzie膰, 偶e wszystko, co pojawia si臋 na blogu jest przeze mnie sprawdzane. Tylko te najlepsze, moim zdaniem skuteczne tematy b臋d臋 opisywa艂a. Mam nadziej臋, 偶e spodoba Wam si臋 nowy w膮tek na blogu i razem prowadzi膰 b臋dziemy dyskusj臋 na r贸偶ne "zdrowe" tematy. Zach臋cam r贸wnie偶 do 艣ledzenia mnie na Instagramie, gdy偶 tam codziennie zdaj臋 relacje z tego, co planuj臋 i co si臋 w danym momencie u mnie dzieje (kliknij Tutaj a trafisz na m贸j INSTAGRAM).

Wracaj膮c do bohater贸w dzisiejszego dnia, zapraszam po przepis na pyszne ciasteczka owsiane! Zrobicie je w jednej misce dos艂ownie w 5 minut. Idealne na 艣niadanie i podwieczorek, do pracy i w drog臋. :)



4 komentarze:

drukuj