środa, 28 lutego 2018

Najlepsza zupa pomidorowa

Zupa pomidorowa ? - jedna z najpopularniejszych w naszym kraju. Ile domów tyle przepisów. Poznajcie mój na zimową, rozgrzewającą wersję, pachnącą słońcem i latem. Ta zupa chyba nigdy mi się nie znudzi. W sezonie używam świeżych, pieczonych pomidorów ?. Zimą, kiedy mam jeszcze swoje pomidorowe ? przeciery - to one stanowią jej skład. Jednak zdarza się i klęska - wtedy sięgam po te krojone w puszce i ożywiam je dodatkami.
Koniecznie przeczytajcie przepis i sprawdźcie co jest w jej składzie. Wielu z Was będzie zaskoczona, wielu uzna to za oczywiste i mam nadzieję, że wielu go wypróbuję. Dajcie znać jak tylko jej skosztujecie!
Ps. zupa jest niskokaloryczna - policzyłam wersję bez dodatków tzn. bez ryżu lub makaronu. Sama czysta zupa w porcji ma 110 kcal.
W przepisie podaję alternatywy dla składników i sposób w jaki ja najcześciej ją podaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj