sobota, 1 września 2012

Versatile Blogger Award

Nigdy nie sądziłam, że moje blogowanie będzie tak fantastyczną i wciągającą przygodą. Nawet nie spodziewałam się, że zostanę tak doceniona przez moich czytelników i że poznam tyle ciekawych osób:)
Dzisiaj chcę bardzo podziękować Monice prowadzącej blog "Maxymonium kulinarne" za wyróżnienie i nominacje do Versatile Blogger Award.


Versatile Blogger Award jest to bardzo fajna zabawa przez którą można się lepiej poznać. Poniżej szczegóły:)
  • nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu
Zacznę przede wszystkim od nominacji (oczywiście kolejność przypadkowa) wybrałam blogi z którymi się inspiruję, które uważam za ciekawe i przyszłościowe:) 
Zapraszam


A teraz siedem faktów na mój temat:
1.  Lubię uprawiać sport -  czasami do przesady:)
2.  Nauczę się doskonale gotować.
3. Nie jestem oszczędna.
4. Gdybym wygrała w Lotto - część pieniędzy oddałabym  potrzebującym
5. Jestem szczęśliwa.
6. Kocham moją rodzinę i święty spokój.
7. Chciałbym być idealna:)

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i zachęcam do zabawy:)
Pozdrawiam gorąco:)







6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji:) A wiesz, że zazdroszczę Tobie uprawiania sportu:) Mi na to zawsze brakuje czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe wyróżnienie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za wyróznienie. czuje sie zaszczycona. zwracam honory i klonie glowe w strone twojego bloga nominujac cie do Versatile Blogger Award. jednoczesnie zwalniam cie ze wszystkich obowiazków z tym zwiazanych!!! :D pozdrawiam i sciskam, basia

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj