piątek, 10 października 2014

Ciastka z mąki kokosowej

Ostatnio jestem zachwycona mąka kokosową. Trzymam ją w lodówce i robię z niej naleśniki, placki, ciastka, trufle i ostatnio tartę. Oczywiście wkrótce wybrane przepisy pojawią się na blogu. Ja moją kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością ale można zrobić ją łatwo samemu poprzez zmiksowanie na proszek wiórek kokosowych lub przygotować ze świeżego kokosa jednak to temat na osobny post. Mąka kokosowa nie zawiera glutenu i jest bardzo chłonna, dlatego używamy jej mniej. Jest również bogata w błonnik i jest dobrym źródłem białka, ma mało węglowodanów. Jest naturalnie słodka, więc nie trzeba dosładzać podczas pieczenia. Widzicie same superlatywy, a jakie wspaniałe ciastko. Pasują do niego dowolne owoce, ja skusiłam się na borówki. Zachęcam Was do spróbowania:)


coconut
Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj