środa, 29 października 2014

Przepisy na imprezę

Często dostaję pytania jakie mam propozycje na przyjęcie urodzinowe? Postanowiłam, że raz na jakiś czas będę się starała podać własnie takie zestawy. Do dzisiejszego posta przyczyniły się urodziny mojego męża Adama. Z góry odpowiadam na kolejne pytanie - skąd pochodzą naczynia ? :) Akurat w porę dostarczono mi śliczny zestaw szklano - drewniany pochodzący ze sklepu kupszklo.pl. Do stołu podano:
najlepszy tort migdałowy, sałatę ze szpinakiem, gruszką i orzechami, faworki drożdżowe oraz dip szpinakowy, salsę z mango i avocado, hummus.
Przyjęcie było zorganizowane w tonacji niebieskiej, marakuja na talerzykach podawana była do tortu aby połączyć słodki smak migdałowo-waniliowy. Świetnie sprawdzają się dipy i faworki drożdżowe - zawsze znikają.
Lubię organizować przyjęcia pod kątem tematu - w tym wypadku królował kolor niebieski, ze spójną zastawą szklano - drewnianą więc dania skomponowałam w kolorach żółtym i zielonym aby ładnie wybijały się na stole.
Za miesiąc moje urodziny i planuję kolejne przyjęcie tym razem we włoskim stylu. Obrusem będzie włoska flaga, a na stole makarony, pizze, tiramisu i sery więc znowu wykorzystam mój nowy zestaw :)
Poniżej zdjęcia i linki do przepisów w których przedstawiam więcej zdjęć danej potrawy i przepis.
Zapraszam na urodziny Adama :)

przepisy na imprezę

Smacznego:)

Post zawiera lokowanie produktu, sponsorowany przez GLASMARK Sp. z o.o.

1 komentarz:

  1. Ooo, bejbe, może zorganizujesz kulinarnie moj ślub?!?! :P :D hahaha :*

    OdpowiedzUsuń

drukuj