poniedziałek, 3 czerwca 2013

Cytrynowe babeczki Marty

Już w ostatnim poście pisałam o moim gotowaniu z Martą. Przygotowałyśmy deser z tapioki i cudowne babeczki. Jako że moja pomocniczka jest fanką cytrusowych smaków nasze wypieki były mocno cytrynowe. Mój Adam był nimi zachwycony,a najlepszą rekomendacją dla tego przepisu jest wczorajszy SMS od bratowej:
„Dodaj proszę na stronkę przepis na te babeczki z tym kremem limonkowym…. Rozwaliły mnie na maxa”
ja odpisałam: „Dzisiaj będą w nocy” – choć miałam zupełnie inny plan miał być tort Amaretto lub beza z migdałami
Bratowa Basia: „Ja do tej pory byłam wierna mojej babce majonezowej… Ale jak skosztowałam tego ………. mmmmmmmmmmmmmm”
Kochani nic tylko kupcie składniki, wygospodarujcie 10 min czasu na przygotowanie i napiszcie jak Wam smakowało:)

Pozdrawiam gorąco i życzę udanego poniedziałku:)


Lemon cupcakes
Smacznego:)

1 komentarz:

  1. Na pewno spróbuję!Prezentują się pięknie, ufam Twoim przepisom! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj