czwartek, 5 stycznia 2017

Batoniki na detoxie

Bez słodkości nie potrafiłabym żyć. Każdego dnia w moich ustach muszę poczuć ten smak. Zastanawiałam się, jak podejść do tematu słodyczy podczas AKCJI REGENERACJI czyli mojego DETOXU. Podczas takiego oczyszczania zależy mi aby rozpieszczać nasz organizm produktami odżywczymi – wartościowymi, tak aby zregenerować nasze ciało. Efektem całego detoxu ma być lepsze samopoczucie, poprawa kondycji skóry, utrata zbędnych kilogramów. Wyselekcjonowałam produkty które mogą brać w nim udział i są to przede wszystkim warzywa, owoce, kasze, ziarna, nasiona. Na tej bazie buduję wszystkie przepisy m.in ten na cudowne batoniki. Uwielbiam je od pierwszego kęsa. Bez grama cukru, bez tłuszczu, bez mąki, bez jajek, bez laktozy – IDEALNE.
Najważniejsze robi się je ekspresowo – tak jak Wam obiecałam przepisy na detox będą szybkie, proste i z dostępnych składników. Batoniki mogą być przekąską w czasie pracy lub dodatkiem do śniadania. Już wszystko wiecie. Teraz zapraszam Was do Waszych kuchni przygotujcie się na batoniki na detoxie.
Pamiętajcie aby zostawić komentarz jeżeli wypróbujecie przepis.
Jeżeli zrobicie zdjęcie otagujcie je #akcjaregeneracja #teamkinga #kingaparuzel – uwielbiam oglądać i komentować Wasze efekty:)

Po przepis zapraszam TUTAJ lub kliknij na zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj