piątek, 6 stycznia 2017

Zielona „czysta” micha

Oto i ona – MICHA – „czysta” i maksymalnie zielona. To moja propozycja na kolację podczas AKCJI REGENERACJI. Tutaj nie ma wymówek – przepis jest prosty, szybki i pyszny. Taka „micha” sprawdzi się świetnie również jako posiłek w pracy. Wybrałam do niej nietypowy dressing – kto ogląda mnie na moim Instagram Stories wie jak lubię kombinować w kuchni – często tam można poznać zupełnie inne przepisy.

Nazwałam tą sałatkę „czysta”, zielona micha gdyż ma w sobie mnóstwo wartości odżywiających nasz organizm. Podczas mojej akcji zależy mi abyśmy z szacunkiem traktowali nasze ciało i dawali mu wszystko to co najlepsze. Chcę aby przez czas jej trwania każdy z nas wyrobił w sobie zdrowe nawyki, zobaczył i poczuł różnicę w wyglądzie i samopoczuciu. Jeżeli ktoś z Was jeszcze zastanawia się nad przystąpieniem to tu i teraz gorąco go do tego namawiam. Przepisy są proste, z dostępnych składników i pyszne. Zapraszam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj