wtorek, 18 czerwca 2013

Pizza z gruszką, serami, orzechami i miodem

Ten przepis powstał podczas kręcenia Video ”pizza jak z PIZZY HUT„, ponieważ miałam do wykorzystania więcej ciasta i inne cuda w kuchni. Została ona nawet uwieczniona w ostatnich scenach filmu i często własnie o nią pytaliście oglądając ten odcinek.
Kompozycja smaków – idealna, zaskakująca i nietypowa. Gruszka z roquefortem i camembertem to sprawdzony duet wzbogacona o orzechy i miód tworzy fantastyczne zestawienie. Musicie spróbować. Gwarantuję, że nie pożałujecie. Koniecznie podawać z rukolą lub listkami bazylii.


Smacznego:)

8 komentarzy:

  1. Przepis się przyda! To ty jesteś moją master chef! Jesteś perfekcyjna w tym co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu bardzo Ci dziękuję za te ciepłe słowa :) nawet nie masz pojęcia jak ważne one są dla mnie i ile energii mi dodają! dziękuję :)

      Usuń
  2. Moje ulubione połączenie smakowe, taka pizza jest zdecydowanie najlepsza! Uwielbiam Twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie smaków :)super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis jest świetny ! na pewno wykorzystam :P
    bardzo lubię Twojego bloga :) no chyba nawet mogę się nazwać Twoją fanką, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytać takie komentarze:) dziekuje Ci bardziej i zapraszam :)

      Usuń
  5. super połączenie :) wypróbuję w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny przepis. Na pewno się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń

drukuj