piątek, 31 października 2014

Najlepsze ciasto dyniowe

Dzisiaj Halloween więc musiałam przygotować coś wyjątkowego - tak więc powstało to cudo. Dosłownie CUDO! Ciasto dyniowe nafaszerowane bakaliami z cudownym kremem cynamonowym i .......... niespodzianką. Gwarantuję, że każdy może je zrobić, że zawsze się uda, że pięknie wyrośnie, że będzie wilgotne i najważniejsze, że pysznie zaskoczy.
Napisze Wam też o moim odkryciu którymi są bakalie Piątnica. Nigdy nie polecałam na moim blogu produktów, jak już to w komentarzach odpisywałam jakich używam. W tym poście robię wyjątek. Dlaczego?Ponieważ jestem fanką orzechów, nasion, pestek, rodzynek itd. Korzystałam z różnych źródeł jednak tutaj przeżyłam zaskoczenie (www.piatnica.net). Zaczęło się od mojego męża, który nigdy nie jadał orzechów brazylijskich, bo ich nie lubił (wg niego smakowały jak mydło), a przygotowując ze mną te ciasto powiedział: "te orzechy są fantastyczne - co to za orzechy?"
W moim przypadku serce podbiły figi - miękkie, aromatyczne, przepyszne. Miały być w cieście ale się nie doczekały :)
Polecam Wam ten szczególny przepis :) zakochacie się :)


Najlepsze ciasto dynioweSmacznego:)

1 komentarz:

drukuj