czwartek, 3 grudnia 2015

Gołąbki w liściach kapusty włoskiej z sosem pomidorowym

Stare, sprawdzone przepisy zawsze smakują! Moja siostra zawsze po kolejnych wakacjach mówi: „uwielbiam podróżować ale kocham wracać do domu.” Ja tak mam z gotowaniem. Uwielbiam odkrywać nowe smaki ale kocham klasykę, smaki dzieciństwa, przepisy mojej Babci, Mamy i Teściowej. One gotują po prostu, a za każdym razem zachwycam się smakiem potraw z pod ich ręki. One dla mnie są orędowniczkami fenomenalnej polskiej kuchni i kulinarnej tradycji. Gołąbki to danie proste ale czasochłonne, jednak warto czasem poświęcić się dla tego smaku. Zapraszam Was po przepis na moje najlepsze gołąbki z ryżem i mięsem w liściach kapusty włoskiej z sosem pomidorowym. Do stołu podano :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj