czwartek, 16 czerwca 2016

Wegańskie ciasteczka jaglane

Siedzę teraz na tarasie z widokiem na jezioro Jeziorak w Iławie. Doceniam każdą minutą, które daje mi życie. Jak dobrze otaczać się pięknem i dobrem. Wszystko jest takie jak sobie to wyobraziłam. Wybieram dla siebie tylko dobre rzeczy.
Wiesz? W życiu jest tak, że jeśli otaczasz się szczęściem, myślisz pozytywnie i życzysz dobrze – przyciągasz do siebie tylko to co najlepsze! W tych okolicznościach przyrody w mojej głowie pojawia się mnóstwo przemyśleń – stąd dziś taki post. Chciałabym we wszystkich zaszczepić optymizm do świata i uśmiech do drugiego. Mój drogi Czytelniku przesyłam Ci teraz całą moją radość i wyobrażam sobie Twój uśmiech.
Mam dla Ciebie też coś pysznego – bo po prostu lubię wszystko co dobre i chętnie się tym dzielę. Zapraszam cię na jaglane ciasteczka. Pełne zdrowia i dobrej energii. Podaj dalej:)
tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj