środa, 16 stycznia 2013

Kinder Party - babeczki Marty

"Bo fantazja, bo fantazja ,
bo fantazja jest od tego,
aby bawić się,
 aby bawić się,
 aby bawić się na całego..."
To piosenka mojego dzieciństwa. Piekąc z moimi bratanicami słodkości na Kidner Party cały czas nuciłam ją pod nosem. Dzieci są pełne fantazji, uśmiechu który tak kocham i po prostu dobrej zabawy. Ten wieczór był długi bo skończyłam wszystko o 2 w nocy ale jakże dumna z efektu. Kiedy rano zawożąc  im je do domu usłyszałam: "Ciocia jesteś genialna! WOW ja nie wierzę!" miałam po prostu cudowny dzień.
Składniki: (12 sztuk)
składniki suche:
 3/4 szklanki maki pszennej
3/4 szklanki cukru
1/4 szklanki kakao
3/4 łyżeczki sody oczyszczonej
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki skrobi kukurydzianej lub ziemniaczanej
składniki mokre:
1/3 szklanki maślanki lub kefiru
1/4 szklanki gorącej kawy
3 łyżki oleju
1 jajko
1 i 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
1 łyżeczka skórki z cytryny

Przygotowanie:
1. W jednej misce wymieszać wszystkie składniki suche. W drugiej misce wszystkie składniki mokre.
2. Połączyć obie miski wlewając mokre składniki do suchych. Wymieszać szybko i dokładnie.
3. Ciasto jest bardziej płynne więc nie należy się tym przejmować. Muffinki ładnie wyrosną.
Ciasto należy przelać do wyłożonej papilotkami formy i piec 15-17 min w piekarniku nastawionym na temperaturę 180 C z funkcją grzania góra i dół.
4. Wystudzić.

Składniki na krem:
230 g miękkiego masła
1,5 - 2  szklanki cukru pudru
2 łyżki mleka lub śmietanki
zamiast mleka  sok z malin lub barwnik różowy w proszku

Przygotowanie:
1. Miękkie masło utrzeć mikserem na puszystą masę, dodając stopniowo cukier puder.
2. Jeżeli krem jest za gęsty dodać mleko jeżeli za rzadki cukier puder.
3. Zabarwić krem sokiem malinowym lub barwnikiem spożywczym.

Muffinki ozdabiać kremem wyciskanym z rękawa cukierniczego. Ozdabiać żelkami, dropsami lub cukrowymi posypkami.
Krem ten jest bardzo wytrzymały. Babeczki należy trzymać w chłodnym miejscu. Ja zrobiłam moje dzień wcześniej i pięknie się prezentowały drugiego dnia.







Smacznego:)

49 komentarzy:

  1. robiłam podobne mogę wysłać zjęcia piękne <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinia tort i babeczki REWELACJA!!!Niech tylko moje Skarby to jutro zobaczą...syn mi zaraz będzie szykował produkty żeby upiec:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe cuda :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem. Nie tylko masz fantazję ale twórczy talent. Widać robisz to z wielką pasją. Pozdrawiam słodziutko Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Malinki i cukierki pudrowe to najsmaczniejsze ozdoby, jakie widziałam na muffinkach. Chyba zrobię takie chrześniakowi na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękniutkie...ja też robiłam babeczki dla dzieci na bal Andrzejkowy..i najśmieszniejsze było to że te w które włożyłam więcej wysiłku i pracy czyli takie zdobione jak Twoje poszły w odstawkę na korzyść tęczowych babeczek..z tych zdobionych powyjadały tylko ozdoby..ech serce mnie bolało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko niezwykle urocze i kolorowe :)
    Super na przyjęcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, cuda na talerzach :) Dzieciaki na pewno były wniebowzięte!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności.. Aż chce się być małą dziewczynką.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam pytanie jeśli mam stary piekarnik na gaz który grzeje tylko od dołu to w jakiej temperaturze i ile czasu mam piec bo jak piekę wg przepisu najczęściej mam dół mocno podpieczony a góra mniej i środek lekko surowy i często mi opadają i wtedy mam zakalcowe babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow aż szkoda jeść takie pyszności!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo matusiu <3 przecież to wygląda jak z jakiejś bajki, ta dziewczynka musiała mieć minę na widok takich babeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana, toz to cuda słodkości! och, aż zapragnęłam mieć Kinder Party.. chociaz za stara juz na to jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! Sama bym takie chciała na urodziny!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczne te babeczki nie mogę uwierzyć że można zrobić coś tak prześlicznego :-) brawo podziwiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, kinder party?! Ja bym takie smakołyki przyjęła na moje przyjęcie urodzinowe nawet teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo :) gratuluję talentu... no i fantazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jekie słodkie te babeczki! Przepięknie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Kingo gdzie kupić lub jak zrobić te maluutkie kwiatuszki którymi w koło jest ozdobiony tort.. Prosze o pilna odp. bo oba przepisy i na tort i na babeczki wykorzytac chce na sobotki Kinder bal mojejj córy:)


    pozdrawima:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wykończyłam tym kremem dekoracyjnym
    http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/28/14/77/90/2814779024
    są tam wymienne końcówki i można łatwo zdobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) kolorowe okręgi upieczone jutro kremy:):) córa juz się cieszyła widząc te kolorowe biszkopyt:) oby mi się jeszcze ładnei to udekolorwć udało bo takic zdolności ajk Ty nie mam:):) pozdarwiam

      Usuń
  21. Matko, jakie Ty pyszności nam tu pokazujesz ! :P
    i co z moją dietą ?? ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam tą piosenkę z dzieciństwa:) Torcik cudny:) KInia, na sobotę mam zamówienie na mój Rainbow Cake z Twoją ozdoba z lenitlek:) Fajnie już nie mogę się doczekać jego zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. moja córcia pokochałaby Cię całym serduszkiem za te "lóziowe babećki";-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja córka zakochałaby się w Tobie dozgonnie za takie babeczki :)Muszę tutaj koniecznie zajrzeć w maju, jak będą się zbliżać jej urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. są tak błękitno-różowe, że ich wygląd odpowiada słodyczy. Myślę, że dzieciaki będą wniebowzięte na kinderbalu z takimi babeczkami.
    cudo
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale przesliczne! Ja w nowym roku koniecznie chce sie nauczyc robic rakue piekne babeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda jeść są piękne i takie bajeczne :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,Pani Kingo to Pani powinna wygrać program.Bardzo Pani kibicowałam i wkurza mnie,że polską edycję wygrała jakaś niemka.Bardzo Panią lubię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wyglądają, nie wiedziałam, że mozna barwic sokiem malinowym. Na pewno jest to zdrowsze niz sztuczne barwniki :) Muszę kiedys wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
  30. Kingo a ja mam takie pytanie praktyczne. Jaki rekaw do dekoracji polecasz? Pergaminowy, materialowy, sylikon? A moze szpryce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię pergaminowym:) sylikonowy mam ale jest wg mnie za twardy

      Usuń
  31. a czy znajdę gdzieś przepis na ten tort?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne:)to tort tęczowy inaczej ozdobiony a przepis
      tutaj: http://alebabka.blogspot.com/2012/01/kolorowy-teczowy-tort-urodzinowy.html
      i z innym zdobieniem tutaj:http://alebabka.blogspot.com/2012/01/kolorowy-teczowy-tort-urodzinowy.html

      Usuń
    2. aaa:) tęczowy z Twojego przepis już piekłam:)

      Usuń
  32. Dziś zrobiłam te babeczki. Wyglądają pięknie, ale szczerze mówiąc na tym się kończy.. Krem barwiłam sokiem malinowym, wyszedł śliczny, różowy, ale smak kiepski, babeczki wyrosły, podczas pieczenia genialnie pachniały, są w środku wilgotne, ale niedobre, mało słodkie i z dziwnym posmakiem. Nadają się na wystawę i zrobienie im zdjęć, ale jeść ich się nie da, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba coś nie tak ze składnikami:( nam wyszły pyszne. Zniknęły szybciej niż tort tęczowy. Co do kremu to jest to typowy krem maślany - więc nie każdy jest jego zwolennikiem. Ja osobiście sama za nim nie przepadam ale bardzo dobrze się z nim pracuje. U nas miał malinowy smak wzbogaciłam go sokiem z cytryny.
      MAm nadzieję że nie zniechęcisz się i wypróbujesz inne przepisy :)

      Usuń
    2. Nie zniechęcę się, ostatnio mam ochotę piec i próbować ciągle czegoś nowego. :) Przyznam szczerze, że wszystko się zaczęło od oglądania różnych programów kulinarnych. Zauważyłam, że wszystko jest dla ludzi, wystarczy chcieć, dlatego się nie poddam, bo nie można być przecież mistrzem od razu. :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  33. Dobry wieczór:) Wyorzystałam obydwa przepisy i na babeczki i na tort kolorowy:) Dzieci na przyjęciu były pod wrażeniem no i powiem szczerze że nikt nie wierzył że coś sama upiekę dzięki Twojemu blogowi usyskałąm trochę pewności siebie:) Udało mi się wykorzystać już kilka przepisów i powiem tylko tyle dziękuje:* pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  34. jeśli robie muffiny bananowe to moge dodać do nich ten krem czy nie będzie pasował? czy jakiś inny polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że możesz:) jednak jest to typowy maślany krem który jest ciężki i dlatego z nim się tak fajnie pracuje:) jeżeli chcesz lżejszą wersję polecam mascarpone ze śmietaną:)

      Usuń

drukuj