środa, 23 maja 2012

To jest moje miasto nocą!

Dziś pierwszy post w dziale "Moje wyprawy" - i zacznę tu od miejscowości z której pochodzę ponieważ uważam, że warta jest Waszego zainteresowania.
Tarnowskie Góry to jest właśnie moje miasto! Dziś przedstawię wam jej bajkową nocna odsłonę - inne z pewnością pojawia się na blogu ponieważ miasto to jest jak kalejdoskop i wiele ma do zaoferowania.

Tarnowskie Góry są spokojnym, pięknym miasteczkiem ze wspaniałą historią, architekturą i okolicami.
Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Poniżej przedstawiam rynek nocą - to serce tego miasta - szczególnie ciepłą, letnią nocą:)



























Zdjęcia wykonała moja zdolna siostra:) Dzięki
Zapraszam do Tarnowskich Gór:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwe zdjęcia :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3
    Uwielbiam chodzić po TG wieczorami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...a ja nigdy w Tarnowskich nie bylam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia! Nigdy nie bylam w Tarnowskich Gorach, choc kiedys korespondowalam z pewnym chlopakiem z tego miasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, ciekawy i twórczy pomysł na bloga:-) fakt faktem Tarnowskie Góry są przepiękne, chyba najładniejsze miasto ze wszystkich na Śląsku!
    PS. Dziękuje za słowa wsparcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie piękny dworzec :) I podobno świetną pływalnię...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tarnowskie Góry są piękne:)
    Nie ma co porównywać do Bytomia:)

    OdpowiedzUsuń

drukuj