sobota, 2 lipca 2016

Owsianka jakiej nie znacie!

Jak odmienić tradycyjną owsiankę? Wierzcie mi – jestem w tym mistrzynią! Niczym Sherlock z lupą szukam najlepszych produktów, jak Kolumb odkrywam nowe smaki i jak „JA” dzielę się z Wami dobrym pomysłem.
Na tym blogu było już kilka wersji kultowej owsianki m.in.: karaibska która urzekła wielu z Was oraz szarlotko-owsianka która okazała się hitem w sieci.
Dziś owsianka z nutą egzotyki bo dodałam do niej owoc marakui, ale wzbogacona o ziarna kakaowca sprawia, że jest absolutnie wyjątkowa. Jej kremowy, lekko słodki smak, przełamany jest chrupkością! Istne szaleństwo na podniebieniu.
Polecam na śniadanie choć przyznam, że często w południe sięgam po taki zestaw gdyż daje mnóstwo energii.
Ziarna kakaowca – to produkt w 100% naturalny który ma w sobie bogactwo składników odżywczych. Spożywanie ich wpływa korzystnie na układ nerwowy, łagodzi uczucie zmęczenia, dodaje energii, poprawia funkcjonowanie układu krążenia. Ziarna kakaowca zawierają minerały: potas, wapń, miedź, fosfor. Ponad to wpływają na nasz dobry nastrój. Zaleca się stosowanie 2-3 łyżeczki na dzień.


tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

drukuj