wtorek, 10 grudnia 2013

Mój świąteczny e-book


W tym e-booku chciałabym podzielić się z Wami moimi przepisami na Święta Bożego Narodzenia. To zbiór który łączy tradycję i nowoczesność. Przygotowując sama Wigilię odwołuję się do naszych starych, rodzinnych receptur z ponad 100 - letnią tradycją, do cudownych przepisów mojej teściowej i do moich wariacji na temat zdrowych Świąt. Każdy etap mojego życia wniósł coś nowego i to widoczne jest na tym stole.
Pragnę abyście spędzili wyjątkowe Święta, aby wszystko co przygotujecie pachniało i smakowało cudownie.

5 komentarzy:

  1. Pysznie tu! Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ebooku przy pozycji "sernik" jes błąd - serknik zamiast sernik ;)
    trufle genialne - zdecydowałam, że je zrobię na świąteczny stół!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ebook! Chciałabym zrobić ciasto- rodzinny piernik, jest napisane kakao, tylko zastanawiam się jak dużo. Czy ciasto nadaje się od razu do jedzenia, czy musi trochę poleżeć. Bardzo proszę o odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara w e-booku jest proporcja ciasta na 3 blachy i należy użyć 3/4 szklanki kakao.
      Piernik nadaję się od razu do jedzenia jak i po kilku dniach smakuje wyśmienicie:)

      Usuń
  4. zapraszam do wzięcia udziału w mojej akcji kulinarnej "burakowe LOVE" na Targach smaku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

drukuj