poniedzia艂ek, 25 wrze艣nia 2017

Najlepsze muffinki bananowe 馃崒

Czasami nie wierz臋 w si艂臋 Internetu, dopiero Wy mi j膮 przywracacie. 馃槉 Czasami my艣l臋, 偶e moje posty czyta zaledwie kilku z Was, 偶e m贸j Instagram i FP jest mikroskopijn膮 cz臋艣ci膮 ogromnego wirtualnego nieba. Nigdy nie 偶y艂am i nie b臋d臋 偶y膰 w 艣wiecie cyferek, kt贸rymi pos艂uguj膮 si臋 statystyki. Wol臋 te momenty, w kt贸rych pokazujecie mi, 偶e to, co robi臋 go艣ci w Waszych kuchniach. Ostatni live (wczorajszy) na IG pokaza艂 mi na nowo, jak膮 MOC ma z pozoru nierealny onlinowy 艣wiat. W takim momencie wiem, 偶e po drugiej stronie s膮 cudowni ludzie, kt贸rzy stanowi膮 cz臋艣膰 mojego realnego 艣wiata. Dajecie mi energi臋, rado艣膰 i ch臋膰 do dzia艂ania. Sprawiacie, 偶e wierz臋 w nas. 馃槡
Nie ma s艂贸w, aby wyrazi膰 Wam moj膮 wdzi臋czno艣膰 — dzi臋kuj臋 to za ma艂o. 馃槡
Dzisiejszy przepis to dow贸d na to, 偶e mo偶na gotowa膰 wsp贸lnie, pysznie i lekko. To dow贸d na to, 偶e Internet ma moc. To dow贸d na to, 偶e dobry przepis porwie za sob膮 t艂umy.

Obiecuj臋 Wam!
♥ organizowa膰 live cyklicznie,
♥ informowa膰 Was o tym wydarzeniu z uprzedzeniem,
♥ informowa膰 Was o tym wydarzeniu z uprzedzeniem,
♥ przygotowywa膰 najr贸偶niejsze, zdrowe przepisy.

Prosz臋 Was, po prostu korzystajcie z tych przepis贸w i od czasu do czasu pokazujcie mi t臋 s艂awn膮 MOC Internetu.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

drukuj