pi膮tek, 1 wrze艣nia 2017

Wega艅skie ciasto z jagodami 馃崌

Oj tak! Dawno mnie tu nie by艂o, cho膰 codziennie wchodz臋 tutaj „od ty艂u” tzn. odpowiadam na wasze komentarze i sprawdzam co si臋 tu dzieje. M贸j dom oraz moja kuchnia przechodzi艂y renowacj臋, tak偶e to g艂贸wny pow贸d braku nowo艣ci na blogu. Informuj臋, 偶e wszystkie prace s膮 ju偶 zako艅czone , wi臋c ruszam z moj膮 lekk膮 kuchni膮. Ten przepis wi臋kszo艣膰 Was zna z relacji na 偶ywo, kt贸ra odbywa艂a si臋 na moim Instagramie. Obiecuj臋, 偶e teraz na sta艂e takie relacje pojawia膰 si臋 b臋d膮 czy to na moim FB, czy to na IG – zach臋cam do obserwowania mnie r贸wnie偶 w tych miejscach 馃榾

Wega艅skie ciasto z bor贸wkami powsta艂o spontanicznie w waszym towarzystwie 馃榾

Jest proste i pyszne. Polecam je nie tylko z jagodami. 艢wietnie sprawdz膮 si臋 maliny, 艣liwki, gruszki, truskawki. U mnie podane by艂o na 艣niadanie z kleksem naturalnego jogurtu.

Dajcie zna膰 jak zrobicie – czy wam si臋 uda艂o i czy smakowa艂o 馃榾



1 komentarz:

drukuj